Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Звіт про роботу загального відділу виконавчого комітету Голопристанської міської ради за 2023 рік

Виконавчий комітет міської ради інформує
09.02.2024

Загальний відділ є структурним підрозділом виконавчого комітету Голопристанської міської ради. У своїй діяльності керується законодавчими актами України, нормативно-правовими актами Херсонської обласної державної адміністрації, рішеннями Голопристанської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та в умовах воєнного стану наказами міської військової адміністрації.

Організація роботи з документами та контролю за їх виконанням здійснюється відповідно до Указу Президента України від 26 липня 2005р. №1132/2005 «Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України», регламенту роботи виконавчого комітету Голопристанської міської ради, інструкції з діловодства, Положення про загальний відділ виконавчого комітету та плану роботи міськвиконкому.

На теперішній час основними завданнями загального відділу є:

  • забезпечення діловодства у виконкомі міської ради та міській військовій адміністрації,
  • реєстрація вхідної та вихідної документації, розпоряджень міського голови та наказів начальника МВА,
  • отримання та відправка поштової кореспонденції в електронному вигляді,
  • доведення до виконавців листів та інших документів,
  • здійснення контролю за якістю та правильністю підготовки і оформлення вихідних документів, за термінами їх виконання,
  • надання методичної допомоги в організації роботи з ведення діловодства відділам та структурним підрозділам міськвиконкому та МВА,
  • реєстрація і контроль за своєчасним реагуванням на звернення громадян,
  • видача довідок.

За 2023 рік загальним відділом було зареєстровано та передано за призначенням 2232 документи, з них:

  • розпоряджень та доручень голови ОДА (ОВА) – 112;
  • листів з РДА, організацій та установ держави, області, структурних підрозділів ОДА, РВ УМВС, фіскальної служби, Управління Державного казначейства та інших – 2120.

Із цієї кількості отриманих документів – 818 поставлено на контроль, на всі контрольні завдання надано відповіді у визначені терміни.

Голопристанською міською військовою адміністрацією підготовлено й надіслано 551 ініціативний лист, виконавчим комітетом міської ради – 62.

Видано 51 наказ начальника міської військової адміністрації з основної діяльності та 45 доручень, також було видано 129 розпоряджень міського голови.

Спеціалістами загального відділу щоденно:

  • проводився випереджувальний моніторинг діяльності посадових осіб міськвиконкому щодо роботи з документами,
  • контролювалось виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня.

Усім структурним підрозділам надавалась методична допомога з питань вдосконалення організації роботи щодо контролю за документами.

Робота із запитами на публічну інформацію

Протягом 2023 року через канцелярію Херсонської обласної військової адміністрації до нас надійшло 18 запитів на публічну інформацію, з них: 3 – від фізичних осіб та 15 – від юридичних осіб.

Всі інформаційні запити, які надійшли, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни – до 5 діб.

На виконання ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» проводиться робота з наповнення офіційного веб-сайту міської військової адміністрації / міської ради відповідно до вимог вищезазначеного закону.

Робота зі зверненнями громадян

За звітний період до військової адміністрації та МВК надійшло 109 звернень громадян, відповіді на які надані у визначений законодавством термін.

Кількість в 2022 році – 5 звернень.

Основними питаннями, які порушувалися громадянами у зверненнях як в 2022, так і в 2023 роках – це питання соціального захисту населення, а саме:

  • оформлення та виплати соціальних допомог,
  • надання одноразової матеріальної грошової допомоги постраждалому населенню внаслідок підриву російською федерацією греблі Каховської ГЕС,
  • відшкодування за втрачений врожай власникам підтоплених земельних ділянок.

Крім того, в 2023 році від громадян надійшла 21 заява про надання довідок (тематика заяв – довідка про склад сім’ї, місце реєстрації, підтвердження місця проживання без реєстрації тощо).

Загальним відділом виконавчого комітету проведено роботу щодо розроблення та затвердження зведеної номенклатури справ на 2024 рік.

Відділ перебуває в постійній співпраці з усіма виконавчими органами міської ради, Скадовською районною та Херсонською обласною військовими адміністраціями з питань, що відносяться до його повноважень.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше