Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Як діяти працівнику, якщо йому відкрили е-лікарняний?

Актуально
20.09.2021

Поступово Україна переходить на автоматичне формування е-лікарняних замість видачі паперових листків непрацездатності. Уже з жовтня всі заклади охорони здоров’я мають повністю перейти на формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність. 

Якщо працівник є застрахованою особою, то в разі оформлення лікарем медичного висновку про тимчасову втрату працездатності для нього автоматично сформується е-лікарняний. Також е-лікарняний автоматично відкриється в разі оформлення медичного висновку для дитини застрахованої особи, яка потребує догляду.  

Одразу після створення медичного висновку потрібно повідомити про це роботодавця. Це можна зробити будь-яким зручним способом, наприклад, телефоном.  

Якщо працівник має ЕЦП, він зможе переглянути свій е-лікарняний в особистому кабінеті застрахованої особи на сайті Пенсійного фонду України. Але зазвичай у цьому немає потреби – усю необхідну інформацію щодо е-лікарняного роботодавець бачить у власному кабінеті страхувальника.

Водночас, роботодавець бачить лише загальну інформацію щодо тимчасової непрацездатності свого працівника, необхідну для призначення матеріального забезпечення – йому не доступний ані діагноз ані інші приватні відомості застрахованої особи.

Не потрібно передавати роботодавцю медичний висновок про тимчасову непрацездатність  - він містить персональні дані і не призначений для сторонніх. Також медичний висновок не є підставою для нарахування матеріального забезпечення.

Якщо працівник не одужає у визначений у першому медичному висновку термін, лікар створить наступний медичний висновок, який продовжить медичну непрацездатність – про це потрібно повідомити роботодавця.

Одразу після завершення періоду тимчасової непрацездатності е-лікарняний працівника змінює свій статус на «Готовий до сплати».

З цього моменту роботодавець має упродовж не більше як 10 календарних днів призначити працівнику матеріального забезпечення, а після дати призначення не пізніше ніж через 5 робочих днів  сформувати і передати до ФССУ заяву -розрахунок.

Саме від дати подання заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги від Фонду працівнику.

Ми радимо не втрачати зв'язок із роботодавцем, цікавитись станом оформлення заяви-розрахунку і знати точну дату її подання.

Знаючи точну дату подання заяви – розрахунку за своїм е-лікарняним, працівник може слідкувати за станом фінансування онлайн у телеграм – каналі Фонду: https://t.me/socialfund.

Л.О.Паламарчук, начальник відділу страхових виплат

та матзабезпечення Олешківського відділення

УВД ФССУ в Херсонській області.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше