Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Щодо впровадження послуги Дія.QR

До відома громадян
08.12.2021

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» (далі – Закон), який набрав чинності з 23 серпня 2021 року, громадянам України надається право використовувати електронний паспорт (е-паспорт).

Наразі Україна стала першою державою у світі, в якій електронні документи у смартфонах стали повними юридичними аналогами паперових чи пластикових. Адже відповідно до Закону громадянам України, зокрема для отримання будь-якої послуги, в тому числі й адміністративної, надається право замість паперового документа використовувати е-паспорти, а саме:

е-паспорт – паспорт громадянина України у форматі електронного відображення інформації,  що  міститься  у  паспорті  громадянина  України  у формі картки, оформленому засобами Єдиного державного демографічного реєстру, разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих- кодом, цифровим кодом), а також інформації про місце проживання (за наявності);

е-паспорт для виїзду за кордон – паспорт громадянина України для виїзду за кордон у формі електронного відображення інформації, що міститься у паспорті громадянина України для виїзду за кордон, оформленому засобами Єдиного державного демографічного реєстру, разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом), а також інформації про місце проживання та податковий номер (реєстраційний номер облікової  картки  платників  податків  з  Державного  реєстру  фізичних  осіб – платників податків) (за наявності).

Міністерством  цифрової  трансформації  України  запроваджено  послугу Дія.QR (https://diia.gov.ua/services/diyaqr), яка дозволяє безкоштовно створити QR-код,  за  яким можна  отримувати  електронні  копії  цифрових  документів користувачів Дії на свою електронну пошту.

Послугу може отримати:

— навчальні та медичні заклади;

— малий та середній бізнес;

— громадські організації;

— органи державної влади;

— органи місцевого самоврядування, у тому числі відділи ЦНАП.

 

Для отримання QR-кодів онлайн необхідно виконати наступні дії:

  1. Зареєструватися    чи    авторизуватися    в    кабінеті    на    Порталі Дія (diia.gov.ua) за допомогою  кваліфікованого  електронного  підпису  (далі  – КЕП) керівника юридичної особи чи фізичної особи-підприємця.
  2. Ознайомитись з умовами публічної оферти. Перевірити коректність своїх даних у Заяві про приєднання, оновити їх, за необхідності, у профілі користувача. Підписати  заяву  КЕП керівника  юридичної  особи  чи  фізичної особи-підприємця. Зверніть увагу: створити Дія.QR може лише керівник юридичної особи або фізична особа-підприємець.
  3. Заповнити дані про відділення, в яких запитуватимуть копії цифрових документів.
  4. Заповнити дані про послуги, для надання яких вам потрібно запитувати копії цифрових документів. Обрати перелік необхідних копій документів.
  5. Перейти до розділу Мій бізнес — Мої Дія.QR та завантажити коди.
  6. Розмістити QR-коди в доступному для сканування місці.

Зверніть увагу: Дія.QR розроблено для використання виключно у відділеннях, центрах надання послуг, офісах тощо. Розміщення на онлайн- ресурсах заборонено.

Послуга Дія.QR працює наступним чином:

  1. Ви в кабінеті на Порталі Дія (diia.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) керівника юридичної особи чи фізичної особи-підприємця створюєте QR-код для певної послуги та розміщуєте у доступному місці — там, де користувачі отримують послуги. Його можна роздрукувати чи розмістити на екрані. Головне, щоб до нього був швидкий доступ.
  2. Користувач зчитує QR-код сканером QR-кодів застосунку Дія, щоб поділитись цифровою копією.
  3. У застосунку з'являється запит на підтвердження відправлення копій цифрових документів. Він містить назву, адресу та перелік запитуваних документів.
  4. Користувач у Дії підтверджує передачу своїх даних. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів з вашою адресою. Користувачу просто потрібно натиснути “Надіслати”.
  5. Ви отримуєте копії цифрових документів на email, який вказали при створенні відділення, у форматі PDF та P7S — підписана версія документа. Перевірити підписаний документ (P7S) можна за посиланням.

Коротке відео Дія.QR:

Більш детальну інформацію щодо користування послугою та приклади застосування надано в Інструкції по послузі Дія.QR, що додається: Інструкція.PDF

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше