Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Що робити, якщо зв'язок вашого мобільного оператора зник?

До відома громадян
03.06.2024

Інтернет та мобільний зв'язок сьогодні – це невід'ємні складові інформації, освіти, та життя. Тому доступ до них, до оперативної інформації, критично важливий.

Що робити, якщо в місці, де ви знаходитеся, у вас зник мобільний зв'язок вашого оператора? І ви не маєте Wi-Fi.

В Україні сьогодні працює національний мобільний роумінг. Це означає, що у випадку зникнення мобільного зв'язку ви можете під‘єднатися до мережі іншого оператора. У вас працюватимуть дзвінки, SMS і мобільний інтернет за вашим тарифом.

Як під'єднатися до іншої мережі? Достатньо кількох кліків на вашому смартфоні:

  1. На iOS: Параметри / Стільникові дані / Вибір мережі / Знімаєте плашку «автоматично».
  2. На Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) / Оператор.

Там ви зможете обрати доступну мережу: VODAFONE, UA-KYIVSTAR чи lifecell. 

Якщо не вдастся під’єднатися до однієї, оберіть іншу мережу.

Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично.

Важливо споживати інформацію та контент з надійних джерел та бути завжди на зв'язку!

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше