Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Як дистанційно подати уточнення до своєї пенсійної справи?

До відома громадян
10.04.2024

Пенсіонер має повідомити територіальний орган Пенсійного фонду, якщо в нього змінилися дані. Наприклад, отримав паспорт нового зразка – ID-картку, змінив прізвище чи ідентифікаційний код. Таку норму передбачає стаття 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

На вебпортал електронних послуг ПФУ можна дистанційно подати заяву про зміну даних, які можуть впливати на пенсійне забезпечення. 

Як це зробити?

  • На вебпорталі Фонду у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку «Вхід» та авторизуйтесь за допомогою електронного підпису.
  • В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Щодо пенсійного забезпечення» оберіть опцію «Внесення змін до пенсійної справи».
  • У вікні, що відкриється, з переліку заяв оберіть потрібну: про зміну способу виплати пенсії, зміну банківських реквізитів, переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк, зміну паспортних даних тощо. Натисніть на обране вікно.
  • У полях заяви, яка з’явиться на екрані, перевірте записи та відредагуйте за потреби.
  • Завантажте скан-копії документів, що підтверджують зміни.
  • Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних.
  • Сформуйте заяву, підпишіть її електронним підписом і надішліть до Фонду.

Результати опрацювання заяви зявляться у розділі «Мої звернення».

Джерело: Пенсійний Фонд України 

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше