Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Голопристанської міської ради регулярно проводить методичну роботу в онлайн форматі щодо співпраці із закладами освіти Голопристанської громади

Відділ освіти, молоді та спорту інформує
15.02.2024

Заклади освіти Голопристанської міської територіальної громади вже багато років поспіль надаються освітні послуги для дітей з особливими освітніми потребами з метою забезпечення їх основного права на освіту.

Не виключенням є і 2023/2024 навчальний рік, коли навчання проходить в дистанційному форматі.

Так в Голопристанському ліцеї №2 цьогоріч 29 січня було проведено онлайн-засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами за участю фахівців КУ «Інклюзивно-ресурсний центру» (ІРЦ) Ігнатенко Я.В. та Ємельянової О.С.

В цьому закладі освіти на інклюзивному навчанні перебуває 8 здобувачів освіти.

В ході засідання обговорювалися ефективні форми і методи навчання, успіхи кожної конкретної дитини та шляхи подолання труднощів.

В Таврійському ліцеї Голопристанської міської ради 30 січня проведено засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами ліцею за участю фахівчині ІРЦ (вчительки-дефектолога) Ємельянової О.С.

Було здійснено моніторинг навчальних досягнень осіб з ООП за перше півріччя, надані методичні рекомендації щодо подальшої корекційно-розвиткової та психолого-педагогічної діяльності педагогам закладу освіти.

У Голопристанському ліцеї №4 в режимі онлайн 13 лютого поточного року проведено чергові засідання команд супроводу дітей з ООП, до складу яких входять вчителі навчальних предметів, педагоги, які проводять корекційно-розвиткові заняття, практичний психолог, заступник директора з навчально-виховної роботи та батьки учнів.

У 2023/2024 навчальному році організовано інклюзивне навчання для 6 учнів цього закладу освіти, з них: 4 учня початкової школи, 1 учень базової школи та 1 учень старшої школи.

На засіданні обговорено ряд питань освітнього процесу дітей з ООП, реалізації їх індивідуальних навчальних планів, виконання адаптованих або модифікованих навчальних програм, та результативність корекційно-розвиткових занять.

Завдяки тісний співпраці батьків та педагогів учні мають помітні успіхи в навчанні.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше