Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Голопристанські податківці надали громадянам 4816 адміністративних послуг

Сьогодення
19.11.2021

Від початку року спеціалісти Голопристанської ДПІ надали громадянам 4816 адміністративних послуг, з яких найбільше – 2809, стосувалися видачі картки платників податків і внесення до паспортів громадян України інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

Крім того, податківці видали понад 1154 відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, зареєстрували 337 реєстраторів розрахункових операцій, 330 книг обліку та 156 розрахункових книжок, надали 30 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.

Податківці звертають увагу платників, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки у Херсонській області вводяться обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, тому податкова інспекція також працює з певними обмеженнями.

Прийом платників здійснюється за попереднім записом (телефоном, електронною поштою) і виключно для надання невідкладних послуг з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників.

Кореспонденція, в тому числі заяви на отримання послуг, приймаються через скриньки, встановлені в ЦОП, а також у режимі листування в Електронному кабінеті (формат pdf) або поштою.

Якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування податкової інспекції.

Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».

Пресслужба Головного управління ДПС у Херсонській області,
Автономній Республіці Крим та м. Севастополі

Новини на цю ж тему

Увага! Актуалізація даних реєстру зареєстрованих у житловому приміщенні осіб

Для актуалізації даних Реєстру Голопристанської міської територіальної громади стосовно зареєстрованих у житловому приміщенні осіб просимо звертатися до Центру надання адміністративних послуг.
До відома громадян
01.02.2022

І знов перемога!

24 січня 2022 Голопристанська міська рада отримала автомобіль FORD KUGA TITANIUM для надання адміністративних послуг на території Голопристанської міської об'єднаної територіальної громади.
Події
24.01.2022

У новий рік з подарунками

Голопристанська громада отримала два "мобільні кейси", які допоможуть маломобільним верствам населення та жителям віддалених населених пунктів від Центру надання адміністративних послуг отримувати якісні адмінпослуги прямо на місці, не відвідуючи ЦНАП.
Сьогодення
06.01.2022

Мобільні кейси для міського ЦНАПу

Щойно губернатор Геннадій Лагута разом зі своїм заступником Павлом Куликом зустрілися із Голопристанським міським головою Олександром Бабичем та вручили йому два мобільних кейси для міського центру надання адміністративних послуг.
Події
30.12.2021

Платформа Центрів Дія вже функціонує

Даний онлайн ресурс призначений для отримання фізичними та юридичними особами інформації, необхідної для звернення до центрів надання адміністративних послуг.
До відома громадян
22.10.2021

ЦНАП: про прийом громадян під час карантину

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ! У період карантину прийом здійснюється за попереднім записом!
До відома громадян
20.10.2021
2023 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше