_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

23 січня 2017 року

Кількість звернень до Центру надання адміністративних послуг за 2014-2016 р.р. 

 

Кількість адміністративних послуг наданих в 2016 році в розрізі суб’єктів надання адміністративних послуг (Всього 2510) 

 

1- Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва;

2- Відділ житло-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього середовища та інфраструктури;

3- Відділ комунальної власності та земельних відносин;

4- Реєстраційний відділ;

5- Відділ Держгеокадастру у Голопристанському районі Херсонської області;

6- Голопристанський районний сектор Управління Державної міграційної служби України в Херсонській облаті;

7- ДАІ

 

 


2 лютого 2016 року

 
Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Голопристанської міської ради повідомляє, що згідно Закону України від 10.12.2015 № 888-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» з 1 лютого 2016 року Центр буде працювати за таким графіком роботи:
 
Понеділок – 08:00-20:00
Вівторок, середа, четвер – 08:00-17:00
П’ятниця – 08:00-15:45
Без перерви на обід
 
Субота, неділя – вихідні

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

26 січня 2016 року

 
За 2015 рік до ЦНАПу було подано 1390 заяв суб’єктами звернення та надано 1315 позитивних результатів, з яких 46- документів дозвільного характеру:
 
 

 

 
 
Назва суб’єкта надання адміністративної послуги
 
Кількість звернень
 
Кількість наданих послуг
 
1.
 
Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету міської ради
 
174
 
168
 
2.
 
Відділ комунальної  власності та земельних відносин виконавчого комітету міської ради
 
230
 
177
 
3.
 
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього середовища та інфраструктури виконавчого комітету міської ради
 
6
 
4
 
4.
 
Відділ Держгеокадастру у Голопристанському районі Херсонської області
 
757
 
755
 
5.
 
Голопристанський РВ Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області
 
2
 
2
 
6.
 
Голопристанський районний сектор Управління Державної міграційної служби України в Херсонській області
 
219
 
209
 
7.
 
Відділення ДАІ з обслуговування м. Гола Пристань та Голопристанського району
 
2
 
0
 
 
 
ВСЬОГО:
 
1390
 
1315

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5 червня 2015 року  

·        З початку року станом на 1 червня 2015 року адміністраторами Центру прийнято  591 заявок на отримання адміністративних послуг.

Видано позитивних результатів 555, з них: 

Суб’єкт надання адміністративних послуг

Кількість наданих адміністративних послуг

1.

Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету міської ради                                   

59

2.

Відділ комунальної  власності та земельних відносин виконавчого комітету міської ради

70

4.

Голопристанський районний сектор Управління Державної міграційної служби України в Херсонській області

124

5.

Відділ Держземагентства у Голопристанському районі Херсонської області

300

6.

Голопристанський РВ Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області

2

 

·        З 01.01.2015 по 01.06.2015 Державним адміністратором Дозвільного центру було прийнято 27 заявок на отримання документів дозвільного характеру та видано 18 позитивних результатів.

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

20 січня 2015 року

 

Новини ЦНАП


  1. Рішенням міської ради від 23.12.2104 № 1151 затверджено оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. Зазначений перелік містить 57 адміністративних послуг, які  надаються трьома структурними підрозділами міської ради та п’ятьма територіальними органами ЦОВВ.
  2. За період роботи з 14.05.2014 по 31.12.2014 адміністраторами Центру прийнято 457 заявок на отримання адміністративних послуг. Видано позитивних результатів 423, з них:

Суб’єкт надання адміністративних послуг

Кількість наданих адміністративних послуг

1.

Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету міської ради                                   

107

2.

Відділ житлово-комунального господарства

благоустрою, охорони навколишнього

середовища та інфраструктури виконавчого комітету міської ради                                   

3

3.

Відділ комунальної  власності та земельних відносин виконавчого комітету міської ради

95

4.

Голопристанський районний сектор Управління Державної міграційної служби України в Херсонській області

215


  1. З 01.01.2015 року розпочав свою роботу Дозвільний центр Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Голопристанської міської ради.
  2. Рішенням міської ради від 23.12.2014 № 1152 затверджено перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, які надаються через Дозвільний центр Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Голопристанської міської ради та Регламентів (інформаційних карток) дозвільних документів.

      Зазначений перелік містить 19 документів дозвільного характеру, які надають сім дозвільних органів.