Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Вирішуй питання дистанційно!

28.07.2020
Пенсійний фонд України рекомендує отримувати послуги дистанційно – через вебпорталу електронних послуг.
Цей сервіс надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до сервісного центру.
Для одержання максимального переліку послуг через вебпортал необхідно увійти в особистий кабінет (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Не виходячи з дому, громадяни мають можливість вирішити низку питань із органами Пенсійного фонду України. В особистому кабінеті є можливість:
☝️подати заяву про призначення пенсії, заяву про перерахунок пенсії;
☝️отримати довідки, достовірність яких підтверджується цифровим та QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
☝️подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;
☝️активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
☝️подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію), в тому числі електронне звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та електронний запит на інформацію, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Голопристанський відділ обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області




Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.