ПІДСУМКИ ТА ПЛАНИ: звіт міського голови за півроку роботи

14.08.2017

Традиційна зустріч Голопристанського міського голови Олександра Бабича із територіальною громадою міста відбулась 10 серпня у кіноконцертній залі міського Палацу культури «Сузір’я».

Продовжуючи започаткований звіт, очільник міста зосередив увагу присутніх на роботі структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради і комунальних підприємств за І півріччя 2017 року.

Розпочалася доповідь із інформації по міському бюджету. Мер зазначив, що у цьому році планові показники бюджету розвитку складають більше 13 мільйонів гривень (за рахунок надходження коштів із державного бюджету – 1,9 млн. грн, з міського бюджету – 11,8 млн.грн).

Звіт супроводжувався слайдами, на яких була приведена порівняльна таблиця по видатках бюджету розвитку по роках:

 

Відділом бухгалтерського обліку, планування та звітності виділено кошти на оплату  ремонту та утримання автомобільних доріг міста: на ямковий ремонт  – 742,8 тис. грн.,  встановлення дорожніх знаків – 27,3 тис. грн.

Поточний трансферт –1645,0 тис. грн. передано КП "Гопри - Водоканал" на виконання робіт по благоустрою міста та освітлення міста в нічний час. 141,9 тис. грн. передано КП "Міськтеплокомуненерго".

Відділом економічного розвитку, торгівлі та інвестицій, окрім поточної роботи, проведено конкурс по наданню послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Гола Пристань (переможець – КП «Міськтеплокомуненерго»).    Проведено також тендер на проведення робіт з капітального ремонту вул. 200-річчя Голої Пристані та визначений переможець цього тендеру – ДП «Херсонський облавтодор».

Крім того,  оновлено паспорт міста та соціальний паспорт Голої Пристані.

Велику роботу проводить Центр надання адміністративних послуг, у якому надається 80 послуг, з них 54 – структурними підрозділами виконкому та 26 - територіальними органами Центральних органів виконавчої влади.

Із початку року до ЦНАПу подано 1858 заяв суб’єктами звернення та надано 1766 позитивних результатів, а також більше ніж 1893 консультації.

1 серпня 2017 року було прийняте рішення щодо збільшення кількості послуг, які будуть надаватися через ЦНАП, а саме додано:

- 23 послуги з реєстрації бізнесу та нерухомого майна;

- 1 послуга з видачі дозволу на спеціальне водокористування.

Відділом комунальної власності та земельних відносин проведено спільно із юридичним сектором величезну роботу щодо визначення  збитків  по земельним ділянкам, користувачі яких ухиляються від плати за землю та оформлення права користування цими земельними ділянками. Зокрема, серед  суб’єктів господарювання:

-  ТОВ «Строй Сіті» - втрати до міського бюджету в розмірі 433 751,12 грн.;

- гр.Павлюченко В.В. - втрати до міського бюджету – 440 063,06 грн.;

- ПАТ «Голопристанське АТП № 16540» - втрати до міського бюджету – 232 171,52 грн.

Також до суду передана одна справа по відшкодуванню збитків за використання земельних ділянок без правоустановчих документів. Із цього питання відділом продовжується робота.

Управлінням соціального захисту населення, сім’ї та праці надано 6672 консультації, прийнято 1483 заяви на призначення всіх видів державних допомог та житлових субсидій. Надіслано 52 запита до організацій – надавачів житлово-комунальних послуг для правильності призначення житлової субсидії.

Протягом звітного періоду підприємствам - надавачам послуг нараховано субсидій на відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги – 23 439 832,71 грн, відшкодовано – 31 244 561,17 грн, нараховано субсидій на скраплений газ та тверде паливо на суму 962682,24 грн, профінансовано 1 006 199,01 грн.

Нараховано та профінансовано державних допомог на загальну суму 13 637 924,18 грн (із прийомними сім’ями - 203 770,36 грн).

Фінансування всіх видів допомог проводиться своєчасно та в повному обсязі.

Ведеться першочерговий прийом внутрішньо переміщених осіб для взяття їх на облік. Станом на 1 серпня зареєстровано 142 особи, 39 сім’ям призначено та виплачено допомогу у розмірі 309,9 тис.грн.

Із метою забезпечення належної роботи щодо легалізації трудових відносин створено міську робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Проведено 7 засідань комісії з питань надання одноразової допомоги учасникам бойових дій, які брали безпосередню участь в АТО. Комісією розглянуто 38 заяв та призначено матеріальну допомогу з міського бюджету у розмірі 38 тис. грн.

Крім того, за рахунок міського бюджету забезпечено безоплатний проїзд у міському транспорті всім пільговим категоріями громадян до кінця поточного року.

Поділився міський голова із присутніми також успіхами освітянської галузі. Він розповів, що цього року 7 випускників гімназії, спеціалізованої школи, ЗОШ №1 були нагороджені золотими та срібними медалями.

В оздоровчий період працювали 4 табори відпочинку з денним перебуванням дітей та один табір відпочинку «Обдарованість» при ДП «Санаторій «Гопри». 20 школярів направлено до табору «Чайка» (смт. Лазурне Скадовського району). За рахунок співфінансування з міського бюджету 19 учнів взяли участь у «Дитячій олімпіаді Херсонщини-2017», що проходила у таборі «Прибрежний». Усього разом із батьківськими коштами використано 723,6 тис. грн. на оздоровлення та відпочинок 1246 (77%) дітей шкільного віку.

До нового навчального року зміцнено матеріально-технічну базу всіх навчальних закладів, закінчуються поточні ремонти. Для їх проведення керівниками всіх навчальних закладів залучено більше 170 тис. грн спонсорських та благодійних коштів.

        

Велика робота проводиться також комунальними підприємствами міста.

Зокрема, за I півріччя 2017 року КП «Міськтеплокомуненерго» за рахунок коштів міського бюджету:

- придбано автомобіль Опель ВІВАРО;

- по вул. Гагаріна та Калініна побудовано майданчики для збору твердих побутових відходів;

- на контейнерних майданчиках багатоповерхових будинків замінено 18 контейнерів;

- впроваджено роздільне збирання твердих побутових відходів у багатоповерховому секторі (встановлено 5 шт. контейнерів для збору скла та 7 шт. для ПЕТ);

- зменшено заборгованість за спожитий природний газ на 511,0 тис. грн.;

-  проведено грейдування міських доріг та нанесення дорожньої розмітки.

Проведений тендер на реконструкцію котельні №7 зі встановлення двох автоматизованих твердопаливних котлів та реконструкції теплових мереж. Станом на поточну дату ведуться підготовчі роботи.

Фінансовий результат роботи підприємства за I півріччя 2017 року склав 681,4 тис.грн. прибутку в порівнянні з I півріччям 2016 року – 40,5 тис. грн. прибутку.

Комунальне підприємство «Гопри-Водоканал» за І півріччя 2017 року спрацювало з прибутком 172 тис.грн.

На кошти, виділені міською радою, придбано повітродув, мотокосу, перетворювачі частоти, насосні агрегати.

Підрозділами підприємства виконано наступні роботи:

- ремонт освітлення на набережній та Алеї Слави;

- замінено 70 пог.м. водопроводу в ДНЗ №3 «Берегиня»;

- освітлено вулиці міста: Каштанова (Кірова), К.Маркса, Берегова, Гагаріна (район Визнаводу), провул.Зірковий (Котовського), провул.Новий, провул.Енгельса, частково вул.Парусну (Ворошилова), дитячі майданчики по вул.Зоряній (Комсомольській) та Будівельників,

- освітлено території ЗОШ №1, №4, спеціалізованої школи, завершуються роботи по освітленню житлового мікрорайону «Молодіжний» та території гімназії, ДНЗ №3.

На артезіанській свердловині №8-446 (Ігнатченко) замінено насосний агрегат з оптимальними робочими характеристиками, що дало змогу не лише відмовитися від оренди свердловини Винзаводу, а й забезпечити приватний сектор безперебійним водопостачанням.

Очільник міста також звернув увагу на благоустрій міста, зокрема на розроблений проект паркової зони біля міської ради.

Після прослуханого звіту присутні мали можливість поставити меру хвилюючі запитання. Серед них були дуже різнопланові проблеми, які турбують мешканців: відсутність громадського транспорту на вихідних у післяобідній час, оформлення спеціального стенду для вшанування загиблих воїнів АТО, фінансування спортивних команд, переробка сміття, будівництво очисних споруд, проблема з безпритульними собаками.

Цікавили голопристанців також наслідки діяльності підприємств, які почали свою роботу на території міста – ТОВ СП «Нібулон» та НВП «5 елемент».

Були і конструктивні пропозиції, які мер уважно вислуховував і обіцяв обдумати.

Наприкінці зустрічі усі бажаючі мали змогу переглянути виставку техніки, закупленої комунальними підприємствами міста протягом минулого року.

Підсумовуючи роботу, проведену за останні півроку, очільник міста зазначив:

«Можливо, не все робиться швидко та якісно, як би нам того хотілося, але  і депутати, і працівники структурних підрозділів виконкому намагаються вирішувати порушені жителями міста питання у межах діючого законодавства. Така робота потребує  знань, умінь та часу.

Сподіваюся, що все, що ми задумали, поступово намагатимемося спільними зусиллями втілювати в життя і робота буде продовжуватися із активним залученням до вирішення питань громадськості нашого міста.

Дякую всім жителям, і тим, хто критикує владу, тим самим стимулюючи до дій, дякую громадським організаціям і приватним підприємцям, які долучаються до вирішення проблем, допомагаючи місту, хто словом, хто ділом,  розуміючи необхідність змін на краще».

 

  





Напишіть свій комментар
Ваше ім'я
E-mail (не буде опублікований)
Сайт
* Текст повідомлення
Введіть число, яке Ви бачите праворуч
Якщо Ви не бачите зображення з числом - змініть настроювання браузера так, щоб відображались картинки та перезагрузіть сторінку.